top of page

"Latvijas Tālrunis" pārtop par "Heise Marketing" – jauna pieeja, vēl spēcīgāki rezultāti

Writer: Latvijas TālrunisLatvijas Tālrunis

Mārketings ir kā šaha spēle – katram solim jābūt rūpīgi pārdomātam, katrs gājiens var mainīt spēles iznākumu, un, lai gūtu uzvaru, ir svarīga gan stratēģija, gan spēja paredzēt nākamos soļus.  


Tieši tāpēc "Latvijas Tālrunis" spēris nozīmīgu stratēģisko gājienu – mēs mainām nosaukumu un pārtopam par "Heise Marketing"! Un nosaukuma maiņa nebūt nav viss – mēs mainām pieeju mārketingam, kas ļaus nodrošināt mūsu klientiem vēl spēcīgākus rezultātus un jaudīgāku izaugsmi!


No "Latvijas Tālrunis" līdz "Heise Marketing"… kāds bijis mūsu ceļš? 

"Latvijas Tālrunis" ir uzņēmums ar bagātu vēsturi. Mūsu ceļš sākās jau tālajā 1991. gadā ar pirmo telefonu grāmatu “Zaļās Lapas”, kas palīdzēja uzņēmumiem kļūt sasniedzamākiem saviem klientiem.  

1993. gadā Latvijas Tālrunis uzsāka ciešu sadarbību ar plaši atpazīstamu Vācijas mediju un izdevējdarbības grupu “Heise Gruppe”, kas tolaik, līdzīgi kā "Latvijas Tālrunis", specializējās reģionālo uzņēmumu katalogu izdošanā, kā arī bija viens no vadošajiem tehnoloģiju un IT satura izdevējiem Vācijā. "Latvijas Tālrunim" kļūstot par “Heise Gruppe” meitas uzņēmumu, sākās strauja uzņēmumu katalogu un informācijas pakalpojumu attīstība arī Latvijas tirgū.


Līdz 1996. gadam “Zaļās Lapas” bija pazīstamas jau visā Latvijā – ik gadu tika izdotas vairāk nekā 30 dažādas telefonu grāmatas, ko laika gaitā papildināja virkne specializēto katalogu: "Medicīnas katalogs" (vēlāk "Veselības gadagrāmata"), "Medicīnas rokasgrāmata", "ABC būvniecības katalogs", "Praktiskie padomi", "Rīgas Domes telefonu grāmatas", "Latvijas pilsētu un novadu kartes" un "Latvijas Biznesa gada pārskats”.


Paralēli, sekojot tirgus tendencēm, radīti vairāki interneta mediji ar spēcīgām uzņēmumu datubāzēm un oriģinālsaturu. Kā pirmais tika radīts interneta biznesa uzziņu portāls ZL.lv, kurā tostarp klientiem tika piedāvāti arī "Latvijas Tālruņa" pirmie digitālā mārketinga risinājumi – biznesa profili, kas nodrošināja uzņēmumiem tiešsaistes atpazīstamību laikos, kad Latvijā vēl nebija ienācis meklēšanas gigants Google.  Tad pakāpeniski dzima viens no vadošajiem Latvijas būvniecības medijiem ABC.lv, reģionālais portāls Pilseta24.lv un Latvijas veselības portāls Medicine.lv, kā arī Firmas.lv – nozīmīga Latvijas juridisko un faktisko uzņēmumu datubāze. Šodien "Latvijas Tālruņa" pārraudzībā ir jau kopumā astoņi specializētie un nozaru portāli, kas kalpo ne vien kā kvalitatīva un daudzveidīga satura avots, bet arī veido Latvijā lielāko uzņēmumu biznesa profilu tīklu, kas palīdz uzņēmumiem efektīvāk nokļūt klientu redzeslokā.


Turpinot digitālo attīstību, 2016. gadā "Latvijas Tālrunis" sāka piedāvāt mājaslapu izveidi un uzturēšanu, veicinot uzņēmumu digitālo klātbūtni un izaugsmi. Taču ar to viss neapstājās – pieprasījums pēc digitālā mārketinga risinājumiem pieauga, tāpēc, lai atbalstītu Latvijas uzņēmumus digitālajā vidē, "Latvijas Tālrunis" soli pa solim papildināja savu pakalpojumu klāstu ar SEO, satura veidošanu, digitālajām reklāmām un citiem mārketinga risinājumiem. No drukāto katalogu izdevēja "Latvijas Tālrunis" pārtapis par pilna servisa digitālā mārketinga aģentūru un spēcīgu digitālā mārketinga partneri, kas piedāvā visu nepieciešamo uzņēmumu izaugsmei.


Un visbeidzot tagad, 2025. gadā, "Latvijas Tālrunis" sper soli pretī pārmaiņām un izaugsmei un maina nosaukumu uz "Heise Marketing", kas precīzi atspoguļo mūsu šodienas misiju. Līdz šim "Latvijas Tālrunis" lielai daļai asociējās ar drukātajiem reklāmas katalogiem, tomēr laika gaitā mūsu uzņēmums ir sekojis laikam un tendencēm, kļūstot par nozīmīgu spēlētāju tieši digitālā mārketinga jomā.


Tas ir daudz vairāk nekā tikai nosaukuma maiņa. Tā ir jauna ēra – ar jaunu pieeju un jaunu identitāti, bet ar to pašu mērķi: palīdzēt jūsu uzņēmumam būt spēcīgam digitālajā vidē un pamanāmam arvien lielākam klientu lokam.


"Heise Marketing" ir uzņēmums ar 33 gadu pieredzi nozarē

Mūsu vērtības un tava biznesa ieguvumi

Šodien "Heise Marketing" ir uzņēmums ar 33 gadu pieredzi nozarē, nodrošinot digitālā mārketingā risinājumus jau vairāk nekā 7000 Latvijas uzņēmumu. Darbā ar katru uzņēmumu mūsu pieredzējusī speciālistu un biznesa konsultantu komanda uzņemas pilnīgas rūpes par klienta interneta mārketingu, kas ietver gan klienta vajadzību un sāpju punktu izzināšanu, gan pielāgota risinājuma izstrādi un uzturēšanu, gan personisku servisu un detalizētu komunikāciju par rezultātiem.  



Pieredze un ekspertīze – profesionāls atbalsts tava biznesa izaugsmei

Ar "Heise Marketing" klients iegūst ne tikai pilna servisa interneta mārketinga pakalpojumus, bet arī kvalificētu un pieredzējušu ekspertu komandu, kas ne tikai izprot un pārzina digitālā mārketinga nozares īpatnības un aktuālās tendences, bet arī spēj efektīvi pielāgot klienta mārketinga stratēģiju atbilstoši dažādu uzņēmējdarbības nozaru īpatnībām un individuālām klientu vajadzībām un iespējām. Ik dienas mūsu biznesa konsultantu komanda sniedz visaptverošu atbalstu un profesionālas konsultācijas uzņēmējiem teju visā Latvijas teritorijā, palīdzot sasniegt izvirzītos mērķus un attīstīties mūsdienu tirgū.


Mēs ticam, ka tieši šī sinerģija starp stratēģisko “soli pa solim” mārketinga pieeju, ekspertu pieredzi un personisko saikni ar katru klientu ir spēcīga “Heise Marketing” pievienotā vērtība, kas ļauj garantēt klientu panākumus.


Svarīgi! Šī nosaukuma maiņa neietekmē:


  •  Esošo klientu līgumus – tie paliek spēkā bez izmaiņām.

  •  Rēķinu un maksājumu kārtību – visi maksājumi tiek veikti kā līdz šim.

  •  Pakalpojumu sniegšanas noteikumus – jūs turpināsiet saņemt to pašu servisu un atbalstu.

 

Nobeigumā vēlamies uzsvērt, ka “bez pārmaiņām nav izaugsmes, bet bez izaugsmes nav virzības uz priekšu.” Tāpēc mēs maināmies, lai mūsu klientiem piedāvātu vēl plašākas iespējas, modernākus risinājumus un spēcīgāku atbalstu uzņēmējdarbības izaugsmē. Lielas pārmaiņas mums nozīmē vēl lielākas iespējas tev kā mūsu klientam!


bottom of page