-
Facebook ir milzīgs sociālais tīkls, kas šobrīd pilda līdzīgu lomu, kāda agrāk bija avīzēm. Tas ir viens no vaļiem, uz kuriem turas komunikācija internetā. Tāpēc jautājums par to, vai uzņēmumam mūsdienās ir nepieciešama uzņēmuma biznesa lapa, nav apspriežams. Tādai ir jābūt.
-
Taču lapas izveidošana ir tikai sākums. Tā regulāri jāpapildina ar kvalitatīvu, aktuālu un lietotājiem vajadzīgu informāciju. Tikai tad lapa pildīs savas mārketinga funkcijas un labi papildinās pārējos interneta resursus. Cilvēki ikdienā arvien biežāk vēršas sociālajos tīklos arī, lai iegūtu tiešu informāciju par precēm, pakalpojumiem, cenām vai atlaidēm. Tāpēc "Latvijas Tālrunis" piedāvā saviem klientiem sociālo tīklu satura veidošanas pakalpojumu.
Kāpēc Facebook ir tik svarīgs?
Facebook iesniedzas daudzu cilvēku privātajā vidē daudz dziļāk par visiem "nopietnajiem" interneta resursiem. Tāpēc uzņēmums, kura lapa un informācija tiks pamanīta Facebook, paliks atmiņā pat, ja lietotājiem tobrīd uzņēmuma sniegtie pakalpojumi nebūs vajadzīgi. Facebook ir vieta, kur uzņēmums var pastāstīt par sevi, atrodoties daudz tuvāk mērķauditorijai. Glīta, simpātiska, viegli uztverama lapa radīs pozitīvu uzņēmuma tēlu un viesīs uzticību. Uzticība ir ļoti svarīga.
Rezultāti Google organiskajos meklējumos
Facebook lapa, kurā regulāri tiek atjaunota informācija, notiek sarakste ar lietotājiem un citas aktivitātes, ievērojami paaugstina uzņēmuma mājas lapas pozīcijas Google organiskajos meklējumos. Citiem vārdiem sakot, tas būtiski pozitīvi ietekmēs Jūsu mājas lapas SEO. Vēl vairāk – pat, ja Jūsu uzņēmumam vēl nav mājas lapas, Facebook lapa būs atrodama Google meklētājā kā patstāvīgs ieraksts. Ir gadījumi, kad Facebook lapa var labi pildīt mājas lapas funkcijas. Protams, ja tajā ir daudz jaunas, aktuālas, interesantas infotmācijas. Tad lapas saturs jāatjauno gandrīz katru dienu un jāizmanto arī citi rīki lietotāju piesaistei.
Efektīvākas reklāmas
Palielināsies reklāmas efektivitāte, ar kurām informācija par Jūsu produktiem un pakalpojumiem tiks nodota daudziem tūkstošiem Jūsu potenciālo klientu. Facebook ir lieliska reklāmas platforma, bet pat vislabākā reklāma būs neefektīva, ja no tās lietotājs nonāks Facebook lapā ar vairākus gadus veciem ierakstiem. Lietotājiem radīsies pamatots jautājums, vai šis uzņēmums vispār vēl darbojas, un nekādu uzticamību tas neradīs. Tāpēc visiem, kuri nolemj reklamēties Facebook, vispirms būtu jāpadomā par to, lai Facebook lapā būtu aktuāla un kvalitatīva informācija.
Kopējā atpazīstamība
Labi uzturēta Facebook lapa palīdzēs celt Jūsu uzņēmuma kopējo atpazīstamību internetā. Tā mijiedarbojas ar visiem citiem interneta rīkiem. Ir lieliski piemēri, kad, Google meklētājā mēs blakus atrodam uzņēmuma mājas lapu, Google My Business ierakstus un arī Facebook lapu. Tā notiek gadījumos, kad informācija lapās ir sakārtota un aktualizēta. Jo biežāk un efektīvāk tiks papildināti ieraksti sociālajos tīklos, jo biežāk uzņēmumu atradīs internetā. Un atkal jauni lietotāji lasīs tā informāciju sociālajos tīklos, aktivitāte arvien pieaugs. Kustība rada daudzas jaunas kustības. Turpretim, ja uzņēmuma lapa tiks izveidota, bet nekādu aktivitāšu tajā nebūs, situācija būs diezgan bēdīga. Lapa tā arī paliks daudzu tūkstošu cilvēku nepamanīta.
Pakalpojuma process
1. Noslēgts darījums
Vienošanās ar konsultantu par FB lapas satura veidošanas pamatprincipiem, publikāciju skaitu, apjomu un mērķiem.
2. Intervija ar Jums par Jūsu biznesu
Ar Jums sazināsies speciālists, lai veiktu 20–30 minūšu interviju par Jūsu nodarbošanos, plānotajiem notikumiem un pasākumiem, par kuriem vēlāk informēsim Jūsu Facebook lapas apmeklētājus.
3. Publikāciju plāna sastādīšana
Interneta mārketinga speciālists veiks Jūsu intervijas, Facebok lapas, mājas lapas un citu interneta resursu analīzi, sagatavos publikāciju plānu pirmajiem trim mēnešiem un saskaņos to ar Jums.
4. Facebook lapas satura veidošana
Jūsu Facebook lapa regulāri tiks papildināta ar jaunām publikācijām atbilstoši apstiprinātajam plānam.
5. Rezultātu analīze un jauna satura veidošana
Digitālā mārketinga speciālists analizēs publikāciju statistiku, ņemot vērā esošos rezultātus, sagatavos apstiprināšanai publikāciju plānu nākamajam ceturksnim.
Kas ietilpst pakalpojumā?
Saruna ar klientu pa telefonu vai klātienē Latvijas Tālruņa birojā. Tās laikā izvērtējam klienta interneta resursus: Facebook lapu, mājaslapu utt. Saņemam piekļuvi klienta Facebook lapai, vienojamies par lapas izveidi, ja klientam tādas vēl nav.
Vienojamies par publikāciju veidošanas pamatprincipiem. Izveidojam publikāciju plānu trim mēnešiem – sadarbībā ar klientu vienojamies par konkrētiem notikumiem un pasākumiem, kas tiks atspoguļoti, konkursiem, reklāmām, akcijas piedāvājumiem, informatīviem tekstiem un citām aktivitātēm.
Pēc plāna akcepta saņemšanas teksti, attēli, video un citi materiāli regulāri (atkarībā no izvēlētā plāna) tiek publicēti klienta lapā.
Reizi ceturksnī telefoniski vai klātienē Latvijas Tālruņa birojā izvērtējam Facebook lapas aktivitāšu statistiku un rezultātus. Vienojamies par turpmāko stratēģiju un sagatavojam publikāciju plānu nākamajam trīs mēnešu periodam, kuru atkal īstenojam.