Facebook Ads
Izvieto sava uzņēmuma reklāmu populārākajā sociālajā tīklā Latvijā un pasaulē – Facebook! Sasniedz jaunus vai esošos klientus iedarbīgā veidā un ar efektīvām izmaksām!
Īsumā par Facebook Ads
Kas ir Facebook Ads?
Facebook ir populārākais sociālais tīkls ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā, kur to ik dienu apmeklē aptuveni 900 tūkstoši cilvēku, kas vecāki par 18 gadiem. Arī Facebook piederošo platformu Instagram jau lieto ap 500 tūktstoši Latvijas iedzīvotāji, un šīs abas auditorijas ir iespējams sasniegt ar Facebook Ads (Facebook reklāma) palīdzību. Reklāmas var izvietot dažādās Facebook, Instagram, Messenger vietās, dažādos formātos un maksāt par to parādīšanu tikai sev interesējošajai auditorijai.
Kādēļ manam uzņēmumam izvēlēties Facebook Ads?
Facebook Ads – tā ir iespēja ātri un efektīvi sasniegt būtisku ekonomiski aktīvo iedzīvotāju auditorijas daļu par izmaksām, kuras ir krietni zemākas nekā tradicionālajiem reklāmas kanāliem – TV, radio vai vides reklāmai. Iespēja reklāmu rādīt tikai Jūs interesējošajai auditorijai ir viens no faktoriem, kas nodrošina zemas izmaksas. Kā papildu ieguvumus var minēt reklāmas formātu sniegto interaktivitāti un iedarbību (video, komentēšanas iespēja, lietojamība tālrunī), precīzo rezultātu mērāmību u.c.
Jāpiemin, ka šis reklāmas veids būtiski atšķiras no populārā Google Ads. Ja Google reklāmu lielākoties rāda tiem, kas meklē ko zināmu, tad ar Facebook Ads ir iespējams veicināt interesi gan par zināmām precēm un pakalpojumiem, gan uzrunāt tos, kas par tiem nekad vēl nav dzirdējuši.
Kādi faktori nosaka Facebook Ads efektivitāti?
Sākotnēji Facebook Ads izveidošana var šķist ātra un vienkārša, bet, ja vēlēsieties sasniegt augstus reklāmas kampaņas rezultātus, nāksies krietni vien papūlēties. Facebook Ads kampaņu rezultātus nosaka vairāki faktori un katru no tiem ir jāpēta atsevišķi, sekojot līdzi to izmaiņām ikdienā. Veiksmīgas kampaņas pamatā ir atbilstoša mērķa un stratēģijas noteikšana, analīze, reklāmas satura izveide, auditorijas un budžeta noteikšana, regulāra rezultātu analīze un optimizācija, tehniskā iestatīšana un citi faktori, kurus ir vērts uzticēt speciālistam.
Facebook Ads galvenās priekšrocības
-
Iespēja ātri un efektīvi sasniegt jaunus klientus, ieguldot nelielu budžetu;
-
Iespēja komunicēt ar esošajiem klientiem, informējot par aktualitātēm;
-
Iespēja noteikt reklāmas mērķauditoriju ne tikai pēc vecuma, dzimuma un atrašanās vietas, bet arī pēc cilvēka nodarbošanās un interesēm;
-
Iespēja prezentēt savu piedāvājumu atraktīvā audiovizuālā veidā;
-
Iespēja parādīt Facebook “sekojošās” reklāmas tiem, kas apmeklējuši Jūsu mājaslapu vai noteiktas tās sadaļas;
-
Iespēja komunicēt ar klientiem un operatīvi atbildēt uz jautājumiem uzreiz pie reklāmas;
-
Iespēja izmantot Facebook platformas inteliģenci, atrodot jaunu auditoriju pēc līdzības ar Jūsu esošajiem klientiem vai Facebook lapas sekotājiem;
-
Iespēja precīzi noteikt reklāmas rezultātus un efektivitāti.
Mērķis, analīze, stratēģija
Facebook Ads kampaņas mērķim ir pakārtotas gandrīz visas turpmāk veicamās darbības – stratēģijas noteikšana, reklāmas izveide, mērķauditorijas definēšana, budžeta noteikšana un citas. Arī tehniskie iestatījumi atkarībā no tā, vai vēlaties saņemt vairāk klikšķu vai tikai popularizēt savu zīmolu, dos atšķirīgu rezultātu.
Atbilstošs reklāmas saturs un izvietošana
Kampaņas mērķim atbilstoša reklāmas vēstījuma izveide (bilde, teksts, galerija vai video) ir būtiska, jo cīņa par lietotāja uzmanību ir milzīga. 50% no veiksmīgas reklāmas kampaņas nosaka tieši efektīvas reklāmas izveide. Facebook piedāvā plašu reklāmas formātu un izvietošanas vietu klāstu, un to izvēle nosaka kampaņas efektivitāti un izmaksas.
Precīza reklāmas mērķēšana
Facebook platformā reklāmu ir iespējams parādīt lietotājam pēc demogrāfiskajiem kritērijiem, atrašanās vietas vai interesēm, taču ir pieejami arī citi, ļoti specifiski auditorijas noteikšanas veidi, kā, piemēram, remārketings, lookalike auditorijas, kuru pielietošana ir komplicētāka, taču efektīvāka.
Atbilstoša budžeta iestatīšana
No sākuma var šķist, ka lielāks budžets automātiski nozīmē augstākus rezultātus, taču budžeta pārdomāta iestatīšana var būtiski uzlabot rezultātu, ko varat sasniegt par vienu un to pašu cenu.
Rezultātu mērīšana un optimizēšana
Lai saprastu, vai reklāma sasniedz uzstādītos mērķus, ir jāprot korekti nolasīt statistiku un izskaidrot, ko tā nozīmē. Neizprotot statistikas rādītājus, nav iespējams kampaņas padarīt efektīvākas un sasniegt augstākus rezultātus. Kā gan jūs varat zināt, kas ir labi un kas nē?
Reklāmas konta iestatīšana
Lai ar Facebook Ads efektīvi strādātu ilgtermiņā, ir nepieciešams korekti sagatavot reklāmas kontu, savienot to ar reklamējamo mājaslapu, iestatīt auditorijas un mērķus, kā arī strukturēt reklāmas kampaņas.
Regulārs darbs
Facebook platformas iespējas pastāvīgi mainās – reklāmas formāti, izvietošanas iespējas, noteikumi, konkurentu aktivitātes, lietotāju uzvedība un daudzi citi faktori, kuriem ir grūti – pat neiespējami – izsekot, ja vien neesat speciālists. Regulāra pievēršanās un zināšanu uzlabošana ir nepieciešama, lai reklāma darbotos rezultatīvi.